mandag 22. oktober 2012

Høst i Japan!

Her kommer noen bilder av høsten i Japan!

Som du ser så er bladene på vei av som når det er høst i Norge. Men jeg tror at hoved forskjellen er at høsten i Japan er varmere. Mer som norsk sommer.

Det som også er litt flott er at jeg ser mer blomster rundt om kring nå på høsten enn på sommeren, når vi kom. Det gjør at høstmånedene lyser opp~

 Et bilde av den stekende solen. Det rare er at morningene er veldig kalde, men det går ikke langt ut på dagen før solen varmer opp over alt!
 Noen blomster som varmer opp i høst månedene! Har aldri kunnet beskue blomster før i bursdags måneden min :D
Jeg kler alltid på meg for mye på grunn av de kalde morningene men ender opp med å ta av minst to lag innen jeg kommer bort til kirken. Lærer aldri heller, så denne prosessen kommer nok til å gjenta seg helt til vinteren..... ;)

Klemmer fra Japan!

3 kommentarer:

  1. Flotte bilder, det er rart det med høsten den kommer uasett temperatur den. Gleder meg til å se hagen din hilsen fra Mamma

    SvarSlett
  2. Viktig å ha på nok tøy, jenta mi!!! Du har glemt lue ser jeg! FAR

    SvarSlett
  3. så mange fine blomster. det er egentlig helt sprøtt å tenke at i japan kommer blomstene i høst. her har vi hatt en fin høst men nå er snøen kommet ;(
    Khaliun

    SvarSlett