søndag 9. september 2012

En slags introduksjons introduksjon av meg :D

Hei du som leser! Jeg heter Synnøve :D Som person er jeg rolig, mulig introvert men glad i mennesker og lovsang! Har hørt at jeg er veldig kreativ, liker tegning og farger :3 I menigheten min der jeg bor er jeg meget aktiv som blandt annet korleder(Soul Children), Lovsangsleder og leder på ungdomssamlinger(H2O) Jeg synes det er herlig å være sammen med andre kristne:D Jesus er utrolig kul, og levende!!

Jeg var i mange år en sterk tilhenger av Anime/Manga "bevegelsen", noe som førte til min store interesse for asiatiske land som Japan og Korea. Morsom detalj: Å dra til Japan stod som nr. 1 på "ting jeg skal gjøre før jeg dør" lista min som liten! Det var vel det, og Gud, som førte meg til avgjørelsen om å søke til NMS for å bli ettåring. Utrolig nok kom jeg inn og ble ansatt som "Ettåring i Japan 2012-1013"! Gjennom dette har jeg møtt mange utrolige mennesker(på ettårings kurs etc., andre ettåringer) som også brenner for Jesus og misjon! 

Av oppgaver jeg skal gjøre nede i Japan er det ganske likt det jeg har gjort hjemme;  barnearbeid, menighetsarbeid etc. Hvis du vil høre mer om dette får du bare følge med på hva jeg legger ut her mens jeg er i Japan!

Akkurat nå er jeg fortsatt i Norge, og drar faktisk den lange veien om kun 2 dager(!!). Kofforten er pakket og venner er klemt for siste gang. Det eneste som mangler nå er at du som leser dette ber for meg! Jeg trenger all forbønn jeg kan få, husk på meg i hverdags bønnene deres, send gjerne også noen varme tanker nå og da :) Tusen takk!


MVH. Synnøve 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar