mandag 3. juni 2013

17 mai i Japan

... som er over for lengst... men jeg føler at jeg burde skrive litt om det likevel. Siden jeg har noen bilder jeg vil vise :D Først og fremst kan jeg si at Hanna har skrevet et flott inlegg om det samme!! Det kan du se her ;)

Var det noen som så denne spreke gjengen på NRK tidlig 17 mai? Yes, det var Kobe gjengen!! Nordmenn på kryss og tvers av kansai møttes på Rokko Island en vakker mai dag for å feire Norges bursdag!!!

Tror det var få som hadde hjemlengsel denne flotte 17 mai dagen. Maks herlig mat og deilige hjemmebakte kaker i overflod. Og leker var det heller ikke mangel på. Astrid og Hanna satt i kommiteen og hadde vært så utrolig kreative med alt fra tradisjonelle leker, som potet- og sekke løp, til å senke en blyant som er festet rundt livet ditt ned i en kopp, yes du leste riktig. Det var en vanskelig lek for folk med tykk bundas kjole på.

Jeg husker ikke hvor mange vi var, men en herlig gjeng med studenter, NMS og NML folk var samlet. Vi sang, hadde taler, Quiz, leker og snakket til langt på kveld. Og som en passe avslutning på dagen tok jeg tog hele veien hjem + taxi I BUNAD. Yes, jeg ble "bestirret"(?)....(er det et ord? dere skjønner vel hva jeg vil frem til?)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar